En kommentar på “Våren ser ut att dröja.

  1. Ja det ska verkligen bli kul att träffas. Ser verkligen fram emot det. Kul med FB faktiskt att göra
    nya ”bekantskaper” och läser hur dom skriver och sen när man träffar dom irl så känns det nästan som man kännt varandra länge. Man får ett ansikte bakom texten, som jag skrev förut.

    Att man är duktig på att lägga undan saker känner jag igen. Förra året till semestern köpte jag nya regnställ till frugan och mig från topp till tå. För tillfället har jag inte en susning om vart dom är. Ett par typer av handskar som jag tror att jag vet vart dom är.

    Måste vara riktigt kul med frugan som också kör. Min kör inte och kommer inte att göra det heller, men som tur är älskar hon att åka med. Hon är oftast med på mina turer om hon är ledig.

    Ja jag är så sugen på att lägga upp ett event på FB. Jag har ju några färdiga. En som blir en repris på förra årets. Sen har jag och ska göra några grusturer som Danne och jag ska köra och om det hänger på någon mer. Jag hade en tur med Hojgänget runt sjön Ekoln utanför Uppsala. För att kunna åka runt på bästa vägar är man tvungen att passera några ställen med några km grus. Jag sa inget innan. När vi kört första gruspartiet så stannade jag och jag frågade hur det hade gått för dom. Jag körde ju väldigt sakta för att det inte skulle bli några missöden. Jag sa att några till skulle vi köra, men ta det bara lugnt så fixar ni det. För många var det 1:a gången dom känt grusväg under däcken, men sa att det efter en stund kändes rätt så ok. Jag tror en del växte lite grann bara på det lilla vi körde.

    Ja vintern får en att gå bananas. Om kylan ändå ville ge med sig så det kan börja smälta på riktigt.

Lämna en kommentar