3 kommentarer på “Regnig helg

  1. Ja du har ju haft att göra ändå. 100 kubik framöver. Det var en jäkla massa ved det. Jag brukar köpa 40 kubik och på det klarar jag mig ett år. Nu går jag på dom sista vedträna. Ska bygga ett litet vedskjul som skyddar veden bättre. Jag har haft det under en presenning men det var inget bra. Presseningen höll inte tätt i längden och veden under blev bara blöt och hade svårt att torka. Nu ska jag bygga upp ett skydd för veden med 3 väggar och tak. Jag ska skruva upp det för det är närmare än 4,5 meter in till grannens tomtgräns. Skulle det bli gnäll kan jag bara lätt demontera det igen. Å andra sidan har han sitt garage närmare än 4,5 meter så jag skulle nog inte gnälla om jag var han.

    • Jag vet inte om jag tar ner allt i år men ska ta ner så mycket jag orkar och hinner. Vill han att du ska flytta ett litet vedskjul så är det bara att kontra med att säga OK om du flyttar garaget:)

      • Precis vad jag tänker säga 🙂 han e så satans nyfiken på vad vi gör så han brukar stå och glo in på våran tomt.

Lämna en kommentar