4 kommentarer på “Så jäkla klantigt.

  1. Ja det är snopet. Jag har en Cetek laddare och snabbkoppling monterad på batteriet. Kopplingen har även 3 lysdioder som talar om batteriets kondition. Grönt, gult och rött. Behöver bara slå ett öga på den under vintern så ser jag när det är gult. Då hänger jag på laddaren något dygn eller två. Man kan ha den i hela tiden men jag ger batteriet bara en knuff när det behövs.
    Typiskt att man förmanar och förmanar och sen faller man på eget grepp. Jag har en liten konstig känsla ibland. Jag har hört så många som gett sig iväg med skivbromslåset i och det har slutat med en liten krasch och ibland skev bromsskiva. Jag kan efter det att jag åkt en 50-100 meter få känslan att jag glömt låset i skivan. Hur troligt är det att jag kommit så långt 🙂

Lämna en kommentar