4 kommentarer på “Körlektion idag.

  1. Det blir ett pusslande med tider som passar. Snart tror jag nog att det är ett minne blott då hon fått sitt körkort. Körningen är ju inget problem för Kerstin. Jag vete fan om jag skull klara teorin idag. Så mycket annat jox än vägmärken. Hur många fotgängare dör det per år? Ja inte vet jag, men tog dom körkort så slapp vi dom
    Jag väntar på mitt nya bakdäck till hojen. Ligger lågt med hojåkandet tills det kommer. Semesterturen tog livet av däcket. Hade lite lågt tryck i början kanske. 2,3 kilo. 5 hekto under rekommenderat tryck. Pumpade i till 2,9 kilo. Värmen och tyngden med packningen måste gjort att däcket tog slut. Tempmätaren låg ibland mellan 30 – 35 grader när vi körde så man kan tänka hur varm asfalten var. Svärson byter sedan däcket på Norrtälje Gummiverkstad där han hoppar in extra och jobbar. Perfekt. Bara för mig att montera av hjulet.

  2. Nä jag tror teorin är svår idag och jag är glad att man slipper. Det är känsligt det där med lufttryck och last och värme, kan ta död på ett däck fort. Behöver du låna en mc-lyft så hojta till jag har en du kan få låna. 🙂 🙂 🙂

  3. Ha ha ha. Jag tror det går bra ändå men tack ändå 🙂
    Centralstödet fixar detta. Bakhjulet är i luften när den står på centralstödet.

Lämna en kommentar