2 kommentarer på “Rostiga bult.

  1. Ja visst hör meckandet till och är ju faktiskt en del som gör att du ”känner” för din hoj. Det är ju det som gör den ”din”. Jag har gjort det mesta själv på hojarna innan den nuvarande. Men det ska väl gå det också. Problemet eller kanske jag ska säga anledningen att det är bra att lämna in för service är att dom uppdaterar programvaran och ser om det är något serviceåtagende som skall göras för BMW´s räkning. Sist var det bensinpumpen som jag inte hade en aning om.
    Var på ett möte där servicetekniker från BMW talade om vad som egentligen görs på en service och är det så att allt det utförs så verkar inte summan så blodig, men visst fasen får man lätta på lädret.

    • Ja inte är det billigt att lämna in dom, jag undviker det så länge det går och du har helt rätt med det där att man känner för sin hoj, bra sagt jag fick inte till det. 🙂

Lämna en kommentar