2 kommentarer på “Njuta av livet.

  1. Härlig läsning Paul. Ja visst är det nå speciellt att sätta sig på hojen och dra en repa. Vi var in till Norrtälje ikväll och tog årets första mjukglass. När halva var kvar kom jag på att jag inte förevigade den och då var det så dags.
    Såg ut som om värmen äntligen var på väg. Närmare 20 grader i helgen. Halvdag i gruvan imorgon och ledig på fredag. Lär finnas att göra ändå tills på lördag. Känns lite mer påtagligt nu. Personalchefen kallade in mig och frågade om jag var intresserad av att prata med en från spp angående den kommande pensionen. När jag gick därifrån kändes det allt lite underligt.

    • Tack Brorsan, ja du lär ha att göra ett par dagar nu. Förstår att det kändes underligt men snart är du fri som en fågel och kan styra din tid precis som du vill, jag är lite avis för att jag är så ung. 🙂

Lämna en kommentar